Jävlaräka

Nä nu blir jag aningen arg!!! inte en kommentar på senaste inlägget! Är det ernst som är felet, va? Gillar ni inte ernst?

Hursom... Idag hände en lustig grej

Jag är i simhallen, motionssimbanan och två tjocka kärringar sitter och bajsar i mitten av motionssimbanan. Nåja, står stilla gör dom iallfall. Jag ber dem snällt efter otaliga varv av irritation att flytta sig till andra delen av poolen varpå båda två säger: Nä vetu vad! Jag ska vi vara borta vid ungarna kanske, nää!! Vi stör inte blablabla.

Kärringjävlar. Sen går jag i gallerian timmarna senare och på pocketshop stöter jag på denna



Detta är alltså kärringen som vägrade flytta sig från motionssimbanan!!!! Det är ganska komiskt att boken ska handla om livserfarenhet.


Oj vilken kaxig attityd jag fick i dehär inlägget. :S kiss bajs fuck. Ganska skönt att avreagera sig med lite tourettes innan skolstarten imorgon, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0