Hallucinationer i forntiden

Tog nyss femte penicillintabletten och 18:de alvedonen på två dagar. Inatt hallucinerade jag att spöken som bodde under soffan kom fram för att.... ja, spöka.´

Gjorde mina älskade pannkakor idag. Men som alla gånger förr inträffar den första lyckade pannkakan när det är 2-3 pannkakors smet kvar! Men vad gör det när man steker pannkakor, för vad man än gör blir det pannkaka!

Det är egentligen konstigt att jag är så dålig på att steka pannkakor. Om jag väl får dom att lossna är jag en utmärkt pannkaksflippare och jag knäcker ägg med en hand blundandes.

Här kommer en svag association från flippa (alltså pannkakor) till flipper. - Visste ni att tydligen är delfiner gayhajar?? Kom lite som en chock för mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde inte dom blev pannkaka. trodde dom blev missfoster

2010-08-08 @ 22:44:20
Postat av: Anonym

NEGGO

2010-08-13 @ 23:30:47
Postat av: Anonym

NEGGO

2010-08-13 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0