kattkatt

Idag följde jag med Fanny och tittade till palindrom-mannen på grönlund. Ja, för ni vet väl att Ola Salo baklänges blir Ola Salo????

Han visade på tre mycket viktiga saker.
1. Det är okej att vänta till på måndag med div. åtaganden.
2. Var stolt över din vita otränade mage
och

3. Guldig pyjamas är okej på scen.


Nu ska jag sova litegrann, i think. Big day tomorrow - It's Friday-day!!!!


Jag undrar vad det beror på att jag ungefär varje kvartal måste byta namn på katten.

Först vare tiggelitigern, sen tigge, sen bumbum, sen korven och nu är det tjorven.


Kommentarer
Postat av: Syster

Skönt att jag kan vänta med allt till på måndag och att jag slipper skämmas för min vita otränade mage. =)

Nu är de helg och jag ska bara slappa å kanske gå på den där badsjöfestivalen



Puss

2010-08-20 @ 15:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0