Save the earth, it's the only planet with chocholate!

Jag vet inte vad man ska lägga energi på nu för tiden. Tiden efter sommarlovet. Skoltiden. Duh... skolan?  Ja, jag vet men alltså - vad ska jag lägga energi på förutom skolan så att jag pallar och inte råkar ut för s.k. FHK. fullkomlig hjärnkollaps. Råkade ut för något sådant förra året, ingen rolig historia. haha

hahahahah hahahahah hahahahhah WAHAHAHHA WOAH HA OOoOoOOoooO0Oo0oO0OOoOOoOoOO


har möjligtvis några slängar kvar

Och förresten. Som schizofren.... Blir man avunsjuk på sin andra halva om den typ får ligg? hm.... tåls att tänka på.


Kommentarer
Postat av: erika

jag tror inte schizofreni fungerar så...

2010-08-17 @ 20:06:28
Postat av: erika

jag tror inte schizofreni fungerar så...

2010-08-17 @ 20:06:28
Postat av: anna

FKH på alla pingviner i världen

2010-08-17 @ 20:22:47
URL: http://assae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0